OP/24/2024/Z-Hlučín-Pos

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

OP/24/2024/Z-Hlučín-Pos

NEN system number

N006/24/V00039178

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00039178

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

02. 01. 2025 12:15

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Gabriela

Surname

Valinová

EMAIL

gabriela.valinova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 553690117

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro přímý prodej níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou pozemky:  parc. č. 3088/58, výměra 121 m2, zastavěná plocha a nádvoří, Na pozemku stojí stavba: Hlučín, č.p. 1618, byt. dům, LV 1651  parc. č. 3088/59, výměra 267 m2, zastavěná plocha a nádvoří, Na pozemku stojí stavba: Hlučín, č.p. 1617, byt. dům, LV 1651 zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Opava, na listu vlastnictví 60000 pro katastrální území Hlučín, obec Hlučín. Popis oceňovaného majetku Předmětný majetek se nachází v obci a katastrálním území Hlučín. Předmětné pozemky jsou zcela zastavěny bytovými domy č. p. 1618 a 1617 ve vlastnictví společnosti Heimstaden Czech s.r.o., Gregorova 2582/3, Moravská Ostrava, 70200 Ostrava – LV 1651. Na předmětné pozemky navazují pozemky p. č. 3088/57 a 3088/1 ve vlastnictví Města Hlučín, dále pak p. č. 3088/174 ve vlastnictví společnosti Byty Hlučín, s.r.o. „v likvidaci“, Ostrava-Zábřeh, a p. č. 3088/173 v podílovém spoluvlastnictví fyzických a právnických osob. Nemovitý majetek bude realizován formou přímého prodeje pozemků p. č. 3088/58 a 3088/59 v k. ú. Hlučín do vlastnictví vlastníka staveb, Hlučín č. p. 1617 a 1618, kterému svědčí předkupní právo podle § 3056 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Dle planého územního plánu Hlučína se předmětný majetek nachází v zastavěném území města, v ploše bydlení – hromadné v bytových domech. V současné době je na pozemek p. č. 3088/58 v k. ú. Hlučín umístěna stavba bytového domu č.p. 1618 a na pozemku p. č. 3088/59 v k. ú. Hlučín umístěna stavba bytového domu č.p. 1617. V dotčeném území se nepředpokládá budoucí změna využití. Jedná se stabilizované plochy určené pro hromadné bydlení v bytových domech. Na předmětném majetku se nachází nebo ochranným pásmem zasahuje energetické zařízení typu: podzemní síť NN společnosti ČEZ Distribuce, a.s. V zájmovém území nebo jeho blízkosti se nachází provozovaná PZ ve vlastnictví nebo správě společnosti GasNet s.r.o. Pozemky se nachází mimo záplavovou oblast. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie, vyjádření k územnímu plánu, vyjádření k inženýrským sítím, záplavová území, surovinový informační systém a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 11. 12. 2024 do 12:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Jaroslava Pospíšilová tel: 553 690 110 e-mail: jaroslava.pospisilova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz

Code from the NIPEZ code list

71319000-7

Name from the NIPEZ code list

Služby soudních znalců

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

71319000-7

Name from the CPV code list

Služby soudních znalců

SUBJECT-MATTER NAME

Služby soudních znalců

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P23V00033845

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 01. 2025 12:15Uveřejnění výsledku
Detail02. 01. 2025 12:15Uveřejnění účastníků